sobota, 12 stycznia 2019

Jak skomponować bransoletkę PANDORA - pomysły

 Moja zabawa z biżuterią Pandora trwa już jakiś czas i przyznam, że jestem lekko od niej uzależniona. Te małe cudne charmsy skradły moje serce, inspiruja i pozwalaja na puszczenie wodzów fantazji. Każda z nas bowiem może zostać projektantką swojej własnej bransoletki, tworząc swoją intymną historię od serca.

 


Ja swoją pierwszą bransoletkę nazwałam Bajkowa Podróż, poniewż znalazło się tu kilka akcentów baśniowych, kojarzacych mi się z utraconym dzieciństwem: kluczyk od tajemnej komnaty, statek, suknia księżnej i korona. Charmsy mogą być wykonane ze srebra jak w tym przypadku, ale też pozłacane czy w całości wykonane ze złota z dodatkiem szlachetnych kamieni. Takie bransoletki potrafią kosztować majątek, ale tego typu co moja powinna zamknąć się w kwocie 5 000 zł. Zabawa więc nie należy do najtańszych, ale kiedy rozłożymy nasze kolekcjonowanie w czasie nie będzie to aż tak odczuwalne dla budżetu domowego. Zawsze bransoletkę albo poszczególne elementy można sprzedać na grupach na facebooku...




 

Nie mogłam się oprzeć pierścionkowi Pandora - diadem księżniczki, prawda, że pasuje do tej kolekcji?




manicure hybrydowy: salon NailsPompadure



 

2 komentarze: