poniedziałek, 28 stycznia 2013

Kolagen w proszku - opinia






Dzięki  portalowi urodaizdrowie.pl miałam okazję testować bardzo ciekawy produkt a mianowicie czysty kolagen w proszku.  Wcześniej regularnie aplikowałam sobie kolagen w tabletkach, tak więc mam pewne porównanie.


Kolagen w proszku to produkt jeszcze lepiej przyswajalny przez organizm niż tradycyjna tabletka. Świetnie rozpuszcza się w jogurcie, który dodatkowo jest źródłem cennego wapnia. W związku z tym, że jak większość kobiet po 35 roku życia zmagam się z problemem słabych włosów i paznokcie a także problemami stawowo-kostnymi, tego typu suplementy są dla mnie zbawieniem.




Od producenta:





Jest też uznawany za eliksir młodości w medycynie estetycznej, polecany jest  od wielu lat przez specjalistów dermatologów, kosmetologów oraz farmaceutów jako skuteczny sposób na  zachowanie młodości. Jego zbawienne działanie pokryte naukowymi badaniami doceniło wiele gwiazd dzięki czemu w Niemczech i Szwajcarii jego stosowanie jest elementem codziennej pielęgnacji wielu kobiet oraz mężczyzn.






opis działania:

Collagen dostarcza niezbędnych elementów do regeneracji włókien kolagenowych w Twoim organizmie dzięki czemu w widoczny sposób:

    wzmacnia skórę, włosy i paznokcie
    spłyca zmarszczki, opóźnia proces starzenia się skóry
    nawilża i ujędrnia skórę od wewnątrz, redukuje cellulit
    przeciwdziała wypadaniu włosów
    wzmacnia i wspomaga porost rzęs
    redukuje oznaki zmęczenia skóry
    stanowi naturalna barierę chroniącą przed szkodliwymi działaniami promieni słonecznych
    łagodzi bóle zwyrodnieniowe stawów
    regeneruje tkankę chrzęstno-stawową
    pomaga w procesie odbudowy tkanki łącznej i kostnej


Moja opinia i efekty miesięcznej kuracji:



 Opakowanie

Bardzo estetyczne i zarazem zaskakujące opakowanie, producent umieścił torebeczką z cennym kolagenem w eleganckim białym pudełeczku ze złotymi literami, woreczek z kolagenem jest przewiązany różową tasiemką. Całość wygląda słodko i zachęca do skosztowania tego bezcennego produktu.


Sposoby stosowania i dawkowanie

Stosuję jedną lub dwie łyżeczki dziennie na szklankę jogurtu niskotłuszczowego. Sam proszek w smaku przypomina mi troszkę mleko w proszku, po dokładnym rozmieszaniu i rozpuszczeniu w jogurcie bardzo mało wyczuwalny smak. Spożycie przysparza dużo pozytywnej energii i radości.

Efekty kuracji
Przede wszystkim zauważyłam, że przestały boleć mnie kolana i nawet jak zakładam wysokie buty to mam wrażenie, że to nie te same kości, czuję się znacznie wzmocniona tym preparatem. Włosy stały się mocniejsze i rosną znacznie szybciej. Liczę na to, że do wiosny będę miała gęstą, zdrową czuprynę. Paznokcie: nie łamią się jak dotychczas, zdrowo wyglądają, nie rozdwajają się jak kiedyś.
Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczona tym produktem, nie jest najtańszy, ale starcza na długo i jest wart tej ceny.

 

 

 

2 komentarze: