sobota, 23 lutego 2013

Japońskie kosmetyki - jak poczuć się jak morska bogini?




Z czym kojarzy mi się Japonia?  Z nowoczesnymi technologiami, skośnookimi japonkami o kruczoczarnych włosach i jasnej, zdrowej cerze, krajem wiśni i tysiąca smaków i zapachów.
Tak więc kiedy mam okazję przetestować próbki japońskich kosmetyków, umierałam z ciekawości, czy i w zakresie kosmetyki Japonia również może poszczycić się najnowszymi trendami, technologiami i w tej dziedzinie.
Już dzisiaj w Polsce można bowiem kupić oryginalne japońskie kosmetyki w sklepie: www.japan-cosmetics.pl

Nie są najtańsze, ale czy warto pokusić się o ich zakup zaraz się dowiecie.


Do testów otrzymałam próbki w formie książeczki, z dokładnym opisem, każda próbka była przyklejona w odpowiednim miejscu jak to widać na zdjęciach, produkty były zaserwowane po 3 sporej ilości próbki, dzięki czemu można było już wywnioskować jakiej są jakości japońskie produkty.

Zacznę od tego, że dowiedziałam się z folderu,. że produkcja kosmetyków i ich komponenty oparte są na minerałach z głębokich warstw wody morskiej, z głębin oceanu. Wiele badań i obserwacji wykazało niezbicie, że uczucie nawilżenia i jędrności skóry po zastosowaniu kosmetyków właśnie na bazie wody z głębokich warstw oceanu daleko przewyższa odczucia po zastosowaniu tradycyjnych kosmetyków.

Czym jest woda z głębokich warstw morskich?

Jest to zimna, czysta woda zawierająca zbalansowany zestaw minerałów. Zawartość związków mineralnych jest o wiele wyższa niż w zwykłej słodkiej wodzie. Dlategop tak modne ostatnio algi morskie podbijają świat już od kilku lat.
Minerały te nazywane również mikroelementami, są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu, ale też ładnego i zdrowego wyglądu naszej cery.
Morskie minerały mają działanie dobroczynne dla naszej skóry, chronią ją przed utratą wilgoci, ale też mają działanie prozdrowotne, np: przy leczeniu atopowego zapalenia skóry, alergii. Pobudzają komórki skóry, dzięki czemu nasza cera wygląda promiennie i jest świetnie nawilżona.



Na początek niemałym zaskoczeniem był dla mnie olejek do demakijażu, przyznam, że pierwszy raz zetknęłam się z taką formułą oczyszczania i od razu ją pokochałam! Olejek doskonale oczyszcza, niejako pieści skórę, nie wysusza jak pozostałe tradycyjne produkty do mycia twarzy. Jest doskonały i dla cery suchej, ale też mieszanej. Kiedy mam zamiar oczyścić twarz z makijażu po prostu nakładam na suche dłonie troszkę oleju i masuję nim skórę twarzy, ale delikatnie. Potem zwilżam dłonie i masuję jeszcze przez chwilę, wytwarza się mało widoczna biała pianka, całkowicie zmywam twarz wodą. Nie uwierzycie jak cudownie potem w dotyku prezentuje się skóra! Jestem zakochana w tym produkcie i szczerze powiem, że jest to mój faworyt spośród innych próbek.

Opis sklepu

Efekt rozmarynowej aromaterapii. Oczyszczanie i nawilżanie bez pozostawienia uczucia lepkości. Olejek oczyszczający o działaniu aromaterapeutycznym, jego przyjemny zapach rozmarynu ukoi zmęczenie po całym dniu. Łatwo łączy się z zanieczyszczeniami pozostawionymi przez makijaż, dlatego w porównaniu z 100% olejkiem charakteryzuje się wysoką skutecznością oczyszczania oraz tym, że szybko zmywa się zimną lub ciepłą wodą. Głównym składnikiem jest łagodny dla skóry wysokiej jakości naturalny olejek roślinny.

cena 122 zł




Kolejna próbka: intensywny nawilżający tonik - nakładamy w zagłębienie dłoni i delikatnie masujemy nim twarz, skóra chłonie go nieprawdopodobnie, nie ma specjalnego zapachu, posiada delikatną formułę, miałam wrażenie, jakby to była morska woda, ale nie wysuszająca skórę.

Opis sklepu

Intensywnie nawilżający tonik bogaty w minerały i ekstrakty z alg morskich Wysoce skuteczny tonik na bazie wody z głębin morskich. Dostarcza skórze cennych składników odżywczych, nie tylko minerałów, ale również takich składników jak ekstrakty z morskich wodorostów. Jest odpowiedni dla każdego typu cery, od normalnej, poprzez suchą, skłonna do przetłuszczania, aż do wrażliwej. Zastosowaniu towarzyszy uczucie świeżości i dogłębnego nawilżenia, a cera nabiera życia.

Cena za sztukę (szt.): 116.00 zł





Żel upiększający nasycony minerałami i składnikami odżywczymi - 3 próbki, bardzo piękny, chociaż delikatny zapach morskiej bryzy, doskonale się wchłania, mam poczucie stosowania luksusowego kosmetyku.

Żel upiększający na bazie wody z głębin morskich. 

Wzmacnia skórę dzięki wysokiej zawartości składników mineralnych. Jest przyjemnie świeży, a jednocześnie dogłębnie nawilża i sprawia, że skóra staje się piękniejsza i zdrowsza. Polecany osobom, które lubią uczucie świeżości, odpowiedni dla różnych typów skóry, od normalnej do skłonnej do przetłuszczania.

Opinia końcowa:

Pozostałe kosmetyki, które stosowałam - przypominam, że były to próbki, również mnie mile zaskoczyły, generalnie jednak trudno mi oceniać jakiś spektakularny zakres ich działania. Przekonuje mnie jednak to o czym czytałam, a mianowicie ich skladniki, pochodzenie komponentów, ich naturalne, skuteczne działanie.
Osobiście skuszę się na zakup olejku do mycia, to bez wątpienia NAJLEPSZY produkt do demakijażu, jaki do tej pory posiadałam. Jestem nim zachwycona i zachęcam do przyjrzenia się temu produktowi, również Wam.

Opisy pozostałych kosmetyków ze sklepu Japan-cosmetics:

Intensywny tonik z zawartością mleczka pielęgnującego. Mleczko intensywnie pielęgnujące z zawartością minerałów i bogactwem składników nawilżających i upiększających. Nie tylko dogłębnie nawilża, ale pomaga osiągnąć przejrzystą cerę bez cieni. Wklepać grubą warstwę dla zapewnienia odżywienia i nawilżenia. Poprawia kondycję skóry i sprawia, że staje się ona gładka, sprężysta i miękka.

Skuteczny krem utrzymujący napięcie i nawilżenie skóry
Poprzez emulgowanie pod wysokim ciśnieniem cząsteczki doskonalą na poziomie komórkowym. Krem łatwo się wchłania i bardzo szybko dostarcza skórze specjalnie wyselekcjonowane, wspierające jej funkcje składniki odżywcze. Systematycznie naprawia zniszczenia spowodowanymi stresem. W zestawie z mleczkiem nie tylko zapewnia idealną równowagę nawilżenia, ale pomaga osiągnąć efekt młodej, jędrnej skóry.

9 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam takich kosmetyków...
    nie mniej jednak sa ciekawe :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe, naprawdę polecam, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. To, że próbki są sporej ilości nie świadczy o jakości kosmetyków, które znajdują się w środku.
    Ja też otrzymałam katalogi z próbkami i mnie, jak do tej pory, również zachwycił olejek a także żel upiększający.
    Zapraszam na recenzję do siebie: http://arkanaurody.blogspot.com/2013/02/salacia-arius-lotion-zel-i-krem.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko by było fajnie, gdyby nie ta cena ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale ja już chyba zacznę sobie odkładać kaskę po 10 zł na miesiąc, żeby kupić coś porządnego, bo ogrom parabenów i konserwantów w kosmetykach z Biedrony mnie powala:)

      Usuń
  5. Witam,

    zapraszam na stronę firmy Japan Cosmetics, przygotowaliśmy atrakcyjne oferty zabiegowe z okazji Świąt, a także promocję -20% na Wszystkie Produkty Salacia Arius opisane powyżej. Zapraszam do zapoznania się i korzystania ;)

    http://www.japan-cosmetics.pl/pl/sklep.html

    Polecam również podglądanie nas na FB, Tweeterze oraz blog na Tumblr ;)

    http://www.tumblr.com/blog/japancosmeticspl

    https://twitter.com/JapanCosmetics

    https://www.facebook.com/pages/Japan-Cosmetics/208353802606388

    Pozdrawiam z Japan Cosmetics ;)

    OdpowiedzUsuń