wtorek, 2 lipca 2013

Serum do rzęs Oriflame - HyperStretch opinia


Skusiłam się na serum do rzęs w cenie około 15 zł od Oriflame, ponieważ dość często zakładam sztuczne rzęsy, które potwornie niszczą moje własne. Serum nakłada się tak jak większość tego typu produktów podobnie jak eyeliner.






Serum jest wydajne, starcza na około 3 tygodnie. Nie zauważyłam jednak specjalnie wzmocnionych rzęs, może gołym okiem nie uda się tego zobaczyć? Generalnie stosowałam wcześniej FEG więc ta odżywka w cenie około 200 zł jest znacznie skuteczniejsza.
Śledząc blogi zauważyłam, że odżywki do rzęs często działają indywidualnie na poszczególne osoby.


opis producenta:

Innowacyjna pielęgnacja stymulująca wzrost rzęs. Sprawia, że stają się gęściejsze, mocniejsze i zdrowsze. Szybsze tempo ich wzrostu to zasługa wysokiego stężenia kompleksu Pro-Long™. Bezbarwne, przebadane okulistycznie. 3.5 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz