wtorek, 21 listopada 2017

Dermatologiczny krem BB dla skóry trądzikowej i tłustej firmy SVR


Od jakiegoś czasu pod podkład zaczęłam stosować bazę kryjącą, ponieważ zauważyłam, że makijaż lepiej prezentuje się na skórze twarzy przez cały dzień mojego pobytu w biurze. Jednak z drugiej strony, wszelkiego rodzaju bazy zawierają często silikon, który jednak blokuje pory i nie pozwala skórze oddychać. Przyjrzałam się więc innym zamiennikom i w ręce wpadł mi krem BB firmy SVR z linii Sebiaclear.  

Krem występuje w dwóch odcieniach: jasnym i średnim i stosuję go pod podkład kryjacy. Stosowanie kremu BB i podkładu z mojego doświadczenia nie wyklucza się: nie ma efektu maski, wręcz przeciwnie, zauważyłam, że makijaż utrzymuje się prze cały dzień nieskazitelnie i tylko od czasu do czasu nalezy zmatowić skórę bibułką lub pudrem sypkim. Moja skóra posiada dość duże skłonności do błyszczenia, szczególnie w obszarze T, i ten krem wydawał mi się idealny.

Po jego aplikacji widać, że skóra nabiera ładnego kolorytu, natychmiast matowieje i jest przygotowana na dalsze zabiegi upiększające.  Jest to szczególnie ważne, gdy chcesz zakryć niedoskonałości skóry: przebarwienia czy naczynka lub inne defekty. Szczególnie dużym plusem jest fakt, że pory skóry są zmniejszone, co niestety w moim przypadku jest problemem, a skóra jest bardzo gładka i miła w dotyku, sam zaś kosmetyk NIE ZAWIERA żadnych olejów i parabenów!

Gorąco polecam!

aktywne składniki produktu:

 

    Glukonolakton (1%) + kwas salicylowy: działa przeciwzapalnie i złuszczająco; wyrównuje skórę, odblokowuje pory, ogranicza tworzenie się nowych niedoskonałości

    Niacynamid (4%): ogranicza namnażanie się bakterii i eliminuje brązowe i czerwone zmiany powstające w wyniku stanów zapalnych skóry, działa przeciwzapalnie,

    Mat SR ( 2%) : składnik matujący, reguluje wydzielanie sebum

    Filtry UVA/UVB, SPF 20 : zapewniają ochronę przed promieniowaniem, zabezpiecza skórę przed powstawaniem przebarwień

    Pigmenty mineralne: Zapewnia lekkie właściwości kryjące; odbija światło zapewniając równy i promienny efek


DZIAŁANIE:

    Redukuje niedoskonałości
    Wyrównuje koloryt skóry
    Zmniejsza widoczność porów
    Nawilża i pielęgnuje skórę
    Działa matująco
    Tuszuje niedoskonałości
    Rozświetla cerę
    Zapewnia ochronę przed działaniem promieni słonecznych


cena: w zależności od apteki czy drogerii waha się od 17 zł (ale spotkałam tez w cenie 35 zł, sprawdzajcie w porównywarkach cen!)

   

4 komentarze: