poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Seria Floslek Balance T-zone marki Floslek - opinia




Witajcie, polecam ten wpis szczególnie osobom, które borykają się z cerą tłustą lub posiadają cerę mieszaną, ponieważ testowałam serię kosmetyków Floslek -
Balance T-zone, w skład której wchodzą cztery produkty: gommage peeling z kwasami aha, myjąca glinka i dwa kremy do twarzy: normalizujący na dzień i korygujący na noc. 



Wszystkie kosmetyki są wegańskie, tak więc to ważny atut i argument do ich stosowania zwłaszcza przez osoby, które zwracają na to uwagę.


Jestem zwolenniczką stosowania kosmetyków z tej samej linii od jednego producenta. Dlaczego? Odpowiednio dobrane składniki przez ekspertów i dermatologów wzajemnie się uzupełniają i tworzą najkorzystniejsze odżywcze koktajle dla naszej skóry. Pielęgnacja kosmetykami Floslek zawsze jest dla mnie dużą przyjemnością, odnoszę wrażenie, że producent doskonale zna potrzeby skóry wymagającej i skłonnej do zmarszczek czy wydzielania sebum. Ta seria jest jedną z najlepszych jakie miałam okazję stosować, po pierwsze idealnie złuszcza skórę i przygotowuje ją na  pielęgnację odżywczą i normalizującą.


Peeling kwasowy to jak dla mnie konieczność i obowiązkowa pozycja w moim całym dessieu kosmetycznym. Skóra po peelingu jest świetnie złuszczona, gładka i błyszcząca, wygląda zdrowo. Stosuję je szczególnie w okresie po lecie, kiedy zauważam delikatne piegi lub przebarwienia, tak więc taka kuracja w okresie wczesnojesiennym jest wprost idealna.
Zawarte w peelingu owocowe kwasy aha skutecznie, ale delikatnie złuszczają martwy naskórek, a kwas migdałowy działa rozjaśniająco.


Peeling stosuję zwykle dwa razy w tygodniu. Doskonałym uzupełnieniem kuracji jest glinka - można ją  stosować rano i wi4eczorem do mycia twarzy, ja glinką zmywałam wieczorny makijaż. Na skórę nakładałam potem odpowiedni krem na dzień lub na noc.

 

Krem na dzień dodatkowo matuje skórę i normalizuje wydzielanie sebum. Podkład prezentuje się więc świetnie, makijaż jest trwalszy niż po zastosowaniu innych kosmetyków z tej serii. Krem świetnie się wchłania wręcz natychmiastowo, skóra jest w bardzo dobrej kondycji. Ogólnie jestem bardzo mile zaskoczona tą serią i polecam osobom, którym zależy na skutecznym oczyszczeniu skóry, złuszczeniu jej oraz zadbanie o jej ogólny stan, kondycję i odżywienie. Kolorowe opakowanie (jasna zieleń ze złotą obwódką) przyciągają uwagę swoim designem, więc na pewno będzie te kosmetyki łatwo znaleźć na półkach sklepowych.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz