poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Biżuteria wiosenna - Belleju.com



Takie cuda można kupić w moim ulubionym sklepie z biżuterią z Francji od Belleju.com - delikatne naszyjniki doskonale imitujące złoto, kolczyki, bransoletki z kryształkami. Biżuteria mnie tak oczarowała, że będę na pewno chociaż raz w miesiącu chciała sobie zakupić jakąś błyskotkę.



Nie nosiłam od lat kolczyków z tej prostej przyczyny, że zawsze dostawałam stan zapalny ucha - biżuteria nawet srebrna powodowała u mnie uczulenie i inne dolegliwości. Tymczasem pozłacana biżuteria sprzyja mi bardzo i mogę wreszcie cieszyć się ślicznymi, delikatnymi kolczykami!



Bransoletka z serduszkiem i kłódeczką - istne cudo! Bardzo elegancka, ale z powodzeniem można ją nosić na co dzień. Biżuterię pozłacaną 18 karatowym złotem powinno się przechowywać w osobnych woreczkach, nie moczyć a wtedy będzie nam służyła bardzo długo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz