czwartek, 20 czerwca 2013

Ubranie w upał do biura - moja propozycja

W taki upał ubrać się elegancko a zarazem kobieco to nie lada sztuka, oto moja propozycja: spódniczka ze sklepu jestesmodna.pl, klasyczna beżowa z podszewką idealna do baskinki,  wspaniale przepuszcza powietrze, świetnie leży.
Bluzka - od Mohito z czarną, koronkową wstawką i baskinkowym dołem z przeźroczystego materiału,  działa jak klimatyzacja (już wiecie, że kocham ten sklep:), buty CCC, torba - allegro. Biżuteria na samym dole godna polecenia, ale chyba już niedostępna.










5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji a biżuteria jest przepiękna i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko te słowa to balsam na moje spracowane serce:) Pozdrawiam słonecznie!!!

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz w czarnym kolorze ;D genialny kolor szpilek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Muszę chyba częściej zakładać, a seledynowy kolor też lubię, pozdrawiam słonecznie!!

      Usuń
  3. śliczna bluzka ;) możesz podać mi jej indeks (jest na metce wewnętrznej)? pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń