czwartek, 19 grudnia 2013

Olejki do kąpieli BIELENDA - 4 różne olejki


Witaj Was i od razu zacznę od tego, że te olejki są szczególnie dla tych leniuszków, które nie przepadają za smarowaniem się balsamem po kąpieli i nie cierpią suchej skóry zaraz po wyjściu z wody np. spod prysznica. Ja akurat lubię długie leniuszkowanie w wannie więc te olejki są moim wybawieniem.
 


dlaczego?

Po pierwsze działają wielozadaniowo, oprócz walorów pielęgnujących, rozpieszczających nas podczas kąpieli czy prysznica działają również skutecznie na takie problemy skóry jak: cellulit, dodają energii, witalizują i odzywiają.



Olejki się pięknie pienią, ich zapach jest niezwykle subtelny, jak dla mnie mało wyczuwalny, ale ich zalety nawilżające skórę są nieocenione. Po kąpieli skóra jest tak miła w dotyku i lekko natłuszczona, że aż miło się podotykać:) Nie trzeba już stosować balsamów na ciało, bo skóra jest odżywiona i sprężysta. Jestem oczarowana i kupiona przez całą serię i cieszę się, że  mogłam ją poznać.


sposób użycia: ja wlewam troszkę olejku pod strumień wody do wanny o oddaję się zmysłowej kąpieli, dla tych co kochają prysznic: na gąbkę należy wlać niewielką ilośc olejku.

Olejki nie zawierają parabenów










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz