środa, 27 listopada 2013

Tonik nawilżający Madame Lambre - opinia

Miło mi zaprezentować naprawdę wyjątkowy kosmetyk, szczególnie ze względu na opakowanie, ale też walory nawilżające i oczyszczające. Dzisiaj zaprezentuję bezalkoholowy tonik do twarzy Silk Charm Madame Lambre.

 

 Jak już raczyłyście zauważyć tonik jest przepięknie opakowany, nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak uroczym opakowaniem: tekturowe pudełeczko, istne dzieło sztuki, flakonik toniku w intensywne niebieskie barwy, malowidło, które naprawdę można postawić w każdej, najbardziej eleganckiej łazience! Myślę, że warto kupić ten produkt (cena 17 zł) i już nigdy go nie wyrzucić!

 


Miałam też pewien problem: skończyło mi się mleczko do demakijażu oczu, ten produkt poradził sobie super, nie uczulił, nie miałam łzawienia itp. Super kosmetyk, który spełnił moje oczekiwania, ale to opakowanie, ech...

 skład:




opis ze sklepu:

SILK CHARM - TONING LIQUID  100 ml
Bezalkoholowy tonik oczyszczający i nawilżający 
Delikatnie oczyszcza, tonizuje i nawilża skórę. Stanowi doskonałą ochronę przed wolnymi rodnikami oraz czynnikami środowiska zewnętrznego, przywraca naturalne pH skóry, poprawia wchłanianie kremu.
Uzupełniające produkty serii Silk Charm: krem na dzień i noc oraz mleczko do demakijażu.
Produkt testowany dermatologicznie.


2 komentarze:

  1. Ooo pierwszy raz widzę taki produkt :) Jest śliczny, ciekawe czy sprawdzi się na mojej cerze, ale to w następnym miesiącu, bo w tym środki wykorzystane :P :D
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę skorzystaj, tonik właśnie mi się skończył i beczę!!!

    OdpowiedzUsuń