piątek, 9 maja 2014

Bezpieczne odświeżacze powietrza Brait Magic Mist - opinia


Uwielbiasz jak w Twoim domu ładnie pachnie? To zapraszam Cię do zapoznania się z nową linią bezpiecznych odświeżaczy powietrza linia Brait Magic Mist, które nie posiadają szkodliwych składników a dodatkowo nawilżają powietrze. 

Miałam okazję testować 4 różne zapachy, i każdy z nich jest inny, urzekający! Najbardziej przekonuje mnie jednak do ich stosowania fakt, że ich skład jest bezpieczny dla zdrowia: moga go używać alergicy oraz może być rozpylany przy dzieciach.





Oprócz właściwości neutralizujących brzydkie zapachy, które posiada ten Brait (a jest to dla mnie szczególnie ważne kiedy zapraszam do mieszkania osoby palące) posiada wiele innych walorów.
Są bardzo wygodne w użyciu, ponadto posiadają ciekawą wodną formułę ze ślicznie pływającymi kulkami, co dodatkowo wpływa na walory estetyczne produktu.

Zapach i trwałość:

lekkie, odświeżające, występują w 4 wariantach:
 
kwiatowym – Paradise Flowers i 
White Flowers, 
owocowym – Exotic Fruits o
morskim – Ocean Breeze.

Nad wyraz długo utrzymuje się zapach w pomieszczeniu, oczywiście zależy to od takich czynników jak ilość rozpylonego środka i wielkość pomieszczenia, ale w moim pokoju ponad 30 minut jest wyczuwalny dość śmiały, intensywny zapach (chociaż nie narzucający się) tych preparatów. Przede wszystkim nie "zatykają:, jesli wiecie co mam na myśli, kiedy rozpyli się tradycyjny odświeżacz i trzeba natychmiast ewakuować się z pomieszczenia:)
Takie tradycyjne odświeżacze powodują różne dolegliwości np: ból głowy, nasilać objawy alergii czy inne nieprzyjemne skutki stosowania środków chemicznych, gazu zawartego w innych odświeżaczach czy kadzidełek.


fot_brait
 od producenta:


Rozpylona mgiełka zachowuje klarowną czystość oraz pachnie wyjątkowo trwale i świeżo. Kuleczki, oprócz właściwości funkcjonalnych, przyciągają wzrok magicznym wyglądem i sprawiają, że produkt prezentuje się wyjątkowo efektownie.


Produkty dostępne są w drogeriach oraz sieciach handlowych za cenę ok. 8 zł (opakowanie 425 gram).

7 komentarzy:

  1. raczej nie używam ze względu na chemię, którą zawierają, ale te są ok, jak gdzieś wypatrzę w sklepie to kupię, mają ładne opakowania i cena też przystępna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nich. Zwykle do pomieszczeń używam kominków zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także zazwyczaj używam innego neutralizatora. Zazwyczaj jest to https://neutralizatoryzapachu.pl który bardzo skutecznie działa gdyż dosłownie po chwili radzi sobie z brzydkimi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie odświeżacze powietrza z pewnością są bezpieczne, ale niestety zawierają jakieś związki chemiczne które są rozpylane w powietrzu. ja tam wolę mieć nawilżacz powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza dzięki któremu wiem, że powietrze w pomieszczeniu będzie odpowiednio wilgotne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardzo za tym, aby nasze powietrze było jak najbardziej czyste i zdatne do oddychania. Dlatego bez najmniejszego problemu postawiłam u siebie oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/ który moim zdaniem jest najlepszą opcją dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co by nie mówić to takie rozwiązania są rzeczywiście bardzo ważne, ale ja chcę jeszcze dodać, że także fajnie jest wiedzieć gdzie bez problemów możemy zamówić oczyszczacze powietrza. Zdecydowanie dobrym do tego miejscem jest zawsze sklep https://ogrodolandia.pl/oczyszczacze-powietrza i jak najbardziej o takich kwestiach warto jest pamiętać.

    OdpowiedzUsuń