sobota, 24 stycznia 2015

Matujący puder mineralny z jedwabiem EVELINE - opinia

Witajcie Kochani - dzisiaj chciałam zaprezentować Wam bardzo ciekawy produkt, właściwie podstawowy kosmetyk w każdej kosmetyczce a mianowicie mineralny puder firmy Eveline Cosmetics.



Puder to w moim przypadku podsatwa - a dobry puder potrafi czynić cuda - świetnie matowi skórę, szczególnie moją skórę mieszaną, skłonną do przetłuszczania się i wykańcza makijaż czyniąc go bardziej trwałym. Jeśli jest dobrej jakości skóra wygląda na idealnie gładką i świeżą. Cera jest promienna a makijaż "nie spływa" z twarzy nawet po wielu godzinach.

Ten kosmetyk spełnił moje oczekiwania, jest to jeden z najlepszych pudrów jaki miałam, ponieważ nie czyni z twarzy "maski", lecz świetnie matowi cerę, w sposób subtelny i delikatny, a zarazem niezwykle skutecznie. Buzia po nałożeniu pudru jest gładziutka i wygląda jak aksamit. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku, cena też jest atrakcyjna jak na tak wysokiej klasy kosmetyk.
cena: 14,79 zł







opis produktu



Ultralekka formuła nie zapycha porów skóry.

Pierwszy puder prasowany marki Eveline Cosmetics wzbogacony kompleksem ANTI-SHINE, który skutecznie matuje i ujednolica cerę.

Delikatna i aksamitna struktura pudru ułatwia jego równomierne rozprowadzanie,  doskonale dostosowuje się do struktury skóry oraz nadaje jej świeży, jedwabisto-matowy wygląd.

Puder dostępny jest w 6 półtransparentnych odcieniach, które idealnie stapiają się z kolorytem skóry,  kryjąc równocześnie drobne niedoskonałości i przebarwienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz