czwartek, 29 stycznia 2015

Olejowanie twarzy - polecane olejki

Zima to dla mnie najlepsza pora na wykonywanie zabiegu olejowania twarzy połączonego z masażem oraz gimnastyką twarzy. Mam skórę mieszaną i długo szukałam olejków, które spełnią moje oczekiwania. Postanowiłam zaprezentować kilka, na które warto zwrócić uwagę z kilku powodów:

- nie są drogie
- świetnie się wchłaniają
- doskonale nawilżają
- nie powodują przetłuszczania się skóry

oto one:








Jak wykonywać zabieg olejowania:


– przygotować olejki do olejowania oraz miękki ręcznik
- wykonać demakijaż twarzy
- rozetrzeć  olejek w dłoniach i nałożyć na skórę (może być zwilżona wodą).
– rozgrzać skórę masując ją okrężnymi ruchami,
– Zmoczyć ręcznik w ciepłej wodzie
– Nałożyć go na twarz pokrytą olejem – pod wpływem temperatury rozszerzą się pory
– wypłukać  ręcznik
– przetrzeć i zmyj nadmiar oleju.
– powtórz czynność 2-3 razy

inny sposób:

 - do ulubionego kremu na noc dolać kilka kropel olejku i masować twarz lub stosować kilka kropelek oleju i masować twarz - też będą super efekty.

 Który olejek polecam:

Polecam szc zególnie dwa olejki:  Bielenda to jest Argan Face Oil oraz olejek marki evree MAGIC ROSE. Te dwa olejki są naprawdę świetne, stymulują odbudowę komórkową, dbają o prawidłowe nawilżenie naskórka. Bogactwo składników odżywczych (argan, proretinol, kwasy owocowe, nienasycone kwasy tłuszczowe), są to eliksiry młodości. Bardzo lubię ten wieczorny rytuał masowania twarzy i pobudzanie syntezy kolagenu. Skóra jest wyraźnie zrelaksowana (chociaż nie zdziwcie się, jak na początku będzie lekko zaczerwieniona pod wpływem masażu czy ciepła), ale to zdrowy objaw), jest dotleniona, jędrniejsza, promienieje.




Zabieg polecam dla każdego rodzaju skóry. Najmniej zachwycił mnie olejek Bielendy 3 w 1 (ten w sprayu) jest on dość uniwersalny, bo można go stosować i na włosy, twarz a nawet całe ciało, przyjemnie pachnie ale jest strasznie tłusty.

2 komentarze:

  1. Ciekawy zabieg, nie praktykowałam, a z podanych olejków mam evree i bardzo go lubię ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń