czwartek, 7 września 2017

Hydro Sensitia IWOSTIN - super nawilżenie dla odwodnionej skóry!

Mój ulubieniec stoi dumnie i pręży się na łazienkowej półce - nowy krem aktywator nawilżenia od eksperta maski IWOSTIN. Ten krem absolutnie zdominował wszystkie kremiki, które dotąd plasowały się wysokiej czołówce a to z kilku powodów:



- lekki jak chmurka, ale treściwy krem o gęstej konsystencji fantastycznie nawilża i wchłania się w potrzebującą nawilżenia, spragnioną skórę
- działa wielowymiarowo: od wewnątrz i na zewnątrz - wspaniale odżywia skórę i wygładza
- jest idealny dla wrażliwej cery



Krem stosuję codziennie na różne partie ciała, ale głównie na szyję, ponieważ mam wrażenie, że moja cera tłusta niechętnie potem spotkałaby się z makijażem. Jest naprawdę milutki, mam wrażenie, że to taki krem dla dzieci, ale  w wersji dla dorosłych, ale kto czasem nie chce poczuć się jak rozpieszczane dziecko? Mój ulubieniec więc dzisiaj trafił na łamy zaszczytne mojego bloga i prezentuje się światu - jeśli lubicie gęste, przyjemnie działające na skórę to zapraszam! Krem nie posiada zapachu, jest delikatny i dość długo utrzymuje się poziom nawilżenia na skórze. Wygodne opakowanie czyli niezwykle bezpieczne i nowatorskie pojemniczki z pompką, które dodatkowo chronią krem przed bakteriami.



Krem ma zadanie dodatkowo chronić przed utratą wody, oczywiście cały proces odbywa się zapewne na poziomie komórkowym niewidocznym dla naszych oczu, ale wierzę w te zapewnienia, ponieważ to marka godna zaufania, skoro poradziła sobie z pozostałymi obietnicami. Bardzo wydajny i naprawdę wart swojej ceny!


Składniki aktywne: AquaIn+, Fucogel®, PleraSAN® .
Cena: 43 zł (50 ml)



5 komentarzy:

  1. nie znam za bardzo kosmetyków iwostin. muszę się bliżej przyjrzeć temu kremowi, mam suchą i wymagającą skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko, polecam te kosmetyki, są dla osób o skłonnosciach alergicznych i wrażliwców, chociaż nie mam z tym problemów to lepiej dmuchać na zimne niż wsmarowywac w siebie szkodliwe kosmetyki. Kremy są genialne, takie apteczne:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń