środa, 13 września 2017

Mydełko naturalne i zdrowe Bio Sapone miód i lawenda

Chciałam pochwalić się kolejnym naturalnym produktem, który zachwyca całą  moją rodzinę - mydełkiem Bio Sapone ze sklepu  Sveaholistic.



Zaszczytne miejsce w mojej łazience w wygodnej mydelniczce zajmuje teraz mój nowy faworyt: Naturalne zmiękczające Mydło roślinne z Miodem i Lawendą do skóry delikatnej La Saponaria 100gr.




Mydełko posiada delikatny lawendowy zapach, a jego muślinowe rozpieszczające działanie na skórę jest nie do opisania. Przede wszystkim można nim spokojnie zmywać makijaż (ja zwykle makijaż zmywam wodą z jakimś środkiem), bez szkody dla naszej skóry.



 Dobroczynne i antyseptyczne działanie miodu jest nie do przecenienia i gorąco polecam szczególnie Paniom z tendencją do problemów skóry takich jak: błyszczenie, suchość czy np: wypryski. Mydełko posiada też właściwości odkażające i bakteriobójcze. Zawiera  drogocenny olejek lawendowy, oliwę z oliwek oraz oliwę ze słodkich migdałów. Prawda, że brzmi smakowicie? Moja skóra ma też cały czas apetyt na to bajecznie naturalne mydełko...



Ogromną zaletą jak dla mnie jest jednak olejek lawendowy, ponieważ jego kojące działanie zostało udowodnione naukowo. Działa również uspokajająco i jest polecany dla osób mających problem z bezsennością, co ostatnio często mi się zdarzało, ale odkąd regularnie stosuję to mydło, śpię niczym suseł, nie wiem czy to jego zasługa, ale jeśli tak, to bardzo mu za to dziękuję:)





To mydło wytwarzane według babcinych  metod to sztuka starodawnego rzemiosła, którą powinniśmy doceniać w czasach gdy otacza nas mnóstwo niezdrowej chemii i szkodliwych detergentów. Gorąco Polecam - cena 14,40 zł (mydło jest bardzo wydajne!)



 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz