piątek, 29 marca 2013

Farby Multi Soft color Joanna - granatowa czerń - opinia







Farby przekazałam mojej koleżance, która ma bardzo ciemne włosy, ja jednak zdecydowałam się na kolor orzechowy. oto jej opinia i opis producenta:

Opinia po koloryzacji szamponem Multi Soft:

Kosmetyki Joanna są mi znane od lat, używa ich również moja mama i bardzo chwali sobie zwłaszcza farby do włosów. Ja lubię eksperymentować z kolorami, więc uznałam szampon za lepszą opcję. Moje włosy są naturalnie brązowe, więc odcień granatowej czerni był dla nich w sam raz.
Nakładanie szamponu koloryzującego Joanna jest bardzo proste - wystarczy zwilżyć włosy, połączyć utleniacz w kremie z szamponem koloryzującym dokładnie mieszając, a następnie nałożyć na całe włosy. U nie zostały zużyte dwa opakowania, ponieważ mam długie (ok. 60 cm) i gęste włosy.



Już na tym wstępnym etapie farbowania mile zaskoczył mnie niedrażniący, a wręcz przyjemny zapach mieszanki, co dowodzi, że rzeczywiście, tak jak zapowiada producent, nie zawiera ona amoniaku. Odpowiednia konsystencja sprawia, że łatwo rozprowadzamy produkt na włosach i możemy pokryć nim nawet najgłębiej położone kosmyki. Po odczekaniu zalecanego czasu  - w moim przypadku ok. pół godziny - zwilżyłam włosy i masowałam do uzyskania piany, a następnie zmyłam szampon z włosów. Nie mogłam doczekać się sprawdzenia efektu farbowania, więc wysuszyłam włosy suszarką - co rzadko robię ze względu na tendencję do przesuszania końcówek.  To, co zobaczyłam przeglądając siew lustrze po prostu mnie zachwyciło! Nowy, wyrazisty kolor, pasujący do mojego typu urody oraz miękkie, lśniące włosy sprawiły, że natychmiast poprawił mi się humor! Byłam zaskoczona, że  kolor jest tak intensywny, gdyż dotąd używając szamponów koloryzujących innych marek, nie byłam do końca zadowolona z efektu.

 Efekt po farbowaniu:





Moja fryzura zyskała na piękny wyglądzie, a stosowanie produktu do koloryzacji bez amoniaku sprawiło, że nie wygląda na przesuszoną.

 

Szampony koloryzujące Joanna to wysoka jakość i pielęgnacja włosów w rozsądnej cenie - polecam!






Opis producenta:


Szampon koloryzujący do włosów Joanna Multi Soft Color - Granatowa czerń 29
Receptura Multi Soft Color nie zawiera amoniaku, przez co jest łagodniejsza dla włosów. Nowoczesne składniki nadają włosom naturalne, świetliste i głębokie kolory.
Szampon posiada delikatną kremową konsystencję, która ułatwia nakładanie produktu i nie spływa z włosów. Dzięki temu dociera do każdego pasma i pozwala na niezawodne i dyskretne pokrycie pierwszych oznak siwizny.
Szampony koloryzujące do włosów Multi Soft Color Laboratorium Kosmetyczne Joanna, paleta kolorów:

→ Szampon Koloryzujący Joanna Multi Soft Color Aksamitna Czerń 28
→ Szampon Koloryzujący Joanna Multi Soft Color Czekoladowy Brąz 27
→ Szampon Koloryzujący Joanna Multi Soft Color Głęboki Burgund 24
→ Szampon Koloryzujący Joanna Multi Soft Color Karmelowy Blond 21
→ Szampon Koloryzujący Joanna Multi Soft Color Kasztanowy Brąz 25
→ Szampon Koloryzujący Joanna Multi Soft Color Korzenny Brąz 26
→ Szampon Koloryzujący Joanna Multi Soft Color Księżycowy Blond 22
→ Szampon Koloryzujący Joanna Multi Soft Color Wiśniowa Czerwień 23

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz