środa, 27 marca 2013

Pisak do wybielania zębów White&Go - efekty







Witam wiosennie Dziewczęta, szczególnie te, które pragną na wiosnę zmienić swój image i szybko wypięknieć. Oczywiście należy zadbać szczególnie o włosy, skórę, paznokcie no i oczywiści nasze ząbki! Aby były bielutkie nie wystarczy codzienna pielęgnacja, należy je wybielać w gabinecie lub stosować specjalistyczne preparaty. Ja zdecydowałam się na zupełną nowość na polskim rynku: pisak do wybielania zębów White&Go, który można kupić w sklepie TUTAJ




Może sie wydawać, że jest to dość drogi produkt, ale w przypadku kiedy robimy wybielanie u dentysty płacimy znacznie więcej. Tutaj ogromny plusem jest to, że pisak działa błyskawicznie i robimy mini wybielanie w zaciszu domowym a nie na fotelu u dentysty. Co prawda jest to wybielanie doraźne i uważam, że zastępcze jednak efekty są na tyle duże, że recenzje będzie pozytywna.

Jak stosować pisak:



 



Kto może korzystać z wybielania:



Jak można osiągnąć wymarzoną biel zębów:



 Moja  opinia i efekty:


Pisak jest dość długi i starcza na około 3 tygodnie stosowania każdego dnia. Miałam po zimie zaniedbania dość żółte ząbki i nawet najlepsza pasta niestety nie pomogła ana wyłożenie 600 zł u stomatologa chwilowo nie było mnie stać.
Po około 10 dniach zęby stały się znacznie bielsze i przede wszystkim wyglądały na zdrowsze a nawet równiejsze. Pisak stosuję w ten sposób, że po umyciu zębów pastą nakładam żel na zęby i czekam około 20 minut. W tym czasie nic nie jem i nie piję. Żel jest bezbarwny, nie przeszkadza w niczym, nie ma smaku i jest niewyczuwalny. Jedynie usta trzeba przemyć wodą.  Po około 20 minutkach znowu czyszczę zęby pastą i efekt jest olśniewający. Stosuję szczególnie teraz przed większym wyjściem bo mam wrażenie nieodparte, że zęby są znacznie bielsze.

Ogólnie jestem na tak i daję ocenę 9 na 10, błyskawiczne wybielanie, które kosztuje około 10 zł dziennie. Bardzo wygodne, bardzo poręczne i efektywne działanie pisaka powoduje, że mogę go polecić osobom, które chcą doraźnie bez większego wysiłku wybielić ząbki.



11 komentarzy:

  1. trochę kosztuje,ale skoro działa :D
    ja za około tydzień będę wybielać żelem biała perła, zobaczymy jak się nie spisze to może kupię ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej to muszę koniecznie zerknąć na Twoją recenzję, a ile kosztuje?

      Usuń
    2. Kupiła, stosowałam, jednym słowem KICHA: http://kolorowapaniikosmetyki.blogspot.com/2013/10/biaa-pera-jutro-impreza-opinia-domowe.html

      Usuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś zdjęcia przed. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja robiłam zdjęcie przed, tylko aż wstyd pokazać te ząbki, mogę podesłać na maila, ewentualnie jak się przełamIę to wstawię, ale zęby są OKROPNE!

      Usuń
  3. Ciekawa sprawa, mi by się coś przydało na wybielenie ząbków.
    Jak ktoś ma inną skuteczną i sprawdzoną metodę - proszę o maila. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie niestety takie specyfiki nie działały i byłam zmuszona skorzystać z wybielania zębów u dentysty. Ale nie żałuję, bo efekt jest fantastyczny. :D jeśli macie podobny problem do mojego polecam konsultację ze stomatologiem, który dobierze najlepszą z dostępnych metod dla Was. U mnie zadziałało. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam problem z tego typu preparatami, gdyż większość powodu u mnie nasilenie nadwrażliwości zębów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO faktycznie, trzeba być wybrednym jeśli chodzi o tego typu kosmetyki:)

      Usuń