niedziela, 31 marca 2013

Madame Lambre - puder spiekany w kamieniu i lakier złoty

 

Podzielę się z Wami dzisiaj moimi cudownościami kosmetycznymi, które zawładnęły moje serce i wszystkie zmysły. W związku z tym, że jestem estetką zwracam niejednokrotnie nie tylko na jakość kosmetyków, ale też na ich opakowanie i wykończenie.
Na bronzer rozświetlający czyli puder spiekany Madame Lambre miałam już chrapkę od dłuższego czasu. Wreszcie dotarła do mnie paczuszka z kosmetykami, zacznę może od pudru:




opis producenta:

Baked Powder Madame LAMBRE®
Paleta zawiera 3 odcienie pudrów spiekanych: od ciemniejszych, modelujących kontury twarzy poprzez 'melange' dający szerokie spektrum barw, aż po jasne otulające magicznym światłem migoczących złocistych drobinek. Receptura pudrów Madame LAMBRE uzupełniona została o bogaty w witaminę F olej Makadamia i olej z Jojoby. Składniki te posiadają bardzo cenne właściwości  regeneracyjne, natłuszczające, odżywcze oraz zmiękczające. Dzięki temu, aplikując masę zapobiegasz wysuszaniu skóry, cera jest wygładzona i zachowuje swoją elastyczność.
Z drobinkami perłowymi.

Moja opinia:

pd dawna szukałam bronzera nie nachalnego, z dość delikatnym kryciem, bardziej słonecznym, który też będę używała latem. Wpadł mi w oko ten spiekany, ponieważ wydaje mi się, że sa bardzo atrakcyjne połączenia i jak zapewnia producent delikatny perlisty połysk.
Kosmetyk stosuję o delikatnego cieniowania konturów twarzy - muskam nim twarz i jestem zachwycona efektem! Kosmetyk jest z najwyższej półki i bardzo ładnie prezentuje się na twarzy. Opakowany jest w tekturowe pudełeczko, a sam puder przychodzi do nas w twardym przeźroczystym opakowaniu z plastyku, który można potem z czasem zamienić na szkatułkę bambusową. Minusem jak zawsze według mnie będzie zawartość parabenów, a więc nie jest to kosmetyk w zupełności naturalny, ale cóż i tak podoba mi się efekt . Poza tym jest bardzo wydajny a cena przystępna. Puder utrzymuje się około 3 godzin na mojej twarzy.

cena: 19,65 zł



Lakier - delikatne złote krycie, może wolałabym bardziej złocisty intensywniejszy połysk. Na lato idealny, kolor zgodny z trendami - w tym sezonie króluje połysk!!! Lakier pięknie się nakłada, szybko schnie i ładnie wygląda na paznokciach, chociaż jak dla mnie odcień jest za delikatny i przy bladych łapkach wygląda skromnie. Jak tylko opalę latem dłonie będzie się prezentowała na pewno ciekawiej!





skład:




Efekt po nałożeniu dwóch warstw:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz