środa, 9 lipca 2014

Fontanna pokojowa - sklep Jumi.com.pl


Jak wiecie Kochani uwielbiam testować różne nowinki nie tylko kosmetyczne, ale też gadżety do domu. Od zawsze marzyłam o ślicznej fontannie pokojowej, która dodatkowo nawilżałaby suche powietrze w blokach. Udało mi się znaleźć taki produkt w kolekcji firmy Jumi - idealna do niewielkiego mieszkanka. 

 

Fontanna jest niezwykle łatwa w zainstalowaniu i użytkowaniu. Opakowana jest w trwałe i bezpieczne pudełeczko, więc nie ma powodu aby obawiać się, czy produkt dojdzie do nas w nienaruszonym stanie. Wystarczy odpakować fontannę, umieścić wszystkie elementy imitujące bambus, nalać wody i już możemy cieszyć się niezwykłym i uroczym widowiskiem: woda spływa z jednego bambusa do drugiego, wydając przy tym cichutki stukot, przypominający mi nieco pracę antycznego zegara.

 


Fontanna zauroczyła mnie już od pierwszego użycia, faktycznie powietrze w pokoju jest lepiej nawilżone, a i dla oka jest to przyjemne wrażenie. Fontanę również zamieściłam na tarasie, wieczorem pięknie się prezentuje przy zapalonych latarenkach. No cóż jestem miłośniczką tego typu gadżetów, jeśli i Ty również wejdź i obejrzyj całą kolekcję i inne propozycje firmy Jumi.com.pl!




=
W ofercie firmy zauważyłam kilka innych produktów, na które na pewno się skuszę:

Lampy solarne i ogrodowe

 

Lampy solarne są niezwykle ekonomiczne w użytkowaniu – ładowane przez słońce w ciągu dnia nie zużywają prądu i zapewniają klimatyczne oświetlenie ogrodu po zmroku. To najlepsze rozwiązanie do ogrodów, w których nie ma możliwości podłączenia prądu. Dają taki sam piękny efekt wizualny jak po zainstalowaniu zwykłego oświetlenia, a dodatkowo po nałożeniu specjalnych nakładek mogą zmieniać kolor światła.

obrazek


obrazek






obrazek




obrazek




7 komentarzy: