czwartek, 10 maja 2018

Olejek marula - skarb Afryki Mohani - opinia


 



 Ta malutka buteleczka z olejkiem firmy MOHANI  prosto z Afryki naprawdę urzekła mnie swoimi właściwościami. Olejek jest wszechstronnie działającym kosmetykiem nie tylko na skórę twarzy i ciała, ale też włosy i paznokcie!. Ogólnie uwielbiam wszelkiego rodzaju naturalne olejki do ciała, w których składzie są prawdziwe dary natury. Ten olejek jest w 100 % naturalny i tłoczony na zimno czyli nierafinowany.

 


To jeden z najbardziej cenionych olejów rodem z afrykańskiej ziemi, zwany jest skarbem Afryki. Olejek z maruli świetnie nadaje sie jako serum pod oczy (w ogóle nie uczula), jako maska na twarz, włosy, działa również natycellulitowo. Produkt mimo małej zawartości jest naprawdę bardzo wydajny. Osobiście stosuje olejek głównie na skórę szyi, dłonie i końcówki włosów. Natomiast od jakiegoś czasu moje paznokcie zaczęły szybko rosnąć i stały się niezwykle twarde i zdrowe. Jestem pewna, że to zasługa właśnie tego olejku.

 


Gorąco polecam, olejek możecie kupić w wielu drogeriach internetowych i sklepach z kosmetykami naturalnymi. Ja znalazłam go w cenie już 24 zł. uwierzcie naprawdę warto wydać te pieniążki, polecam osobom, które nie trzeba namawiać do zakupu dobrej jakości naturalnych produktów i cenią sobie skuteczne, zdrowe kosmetyki.





Olejek zawarto w wygodnej buteleczce z pipetą, sam olejek posiada bardzo delikatny wręcz neutralny zapach. Cudownie wchłania go nasza skóra, jest miła i gładka w dotyku, doskonale odżywiona. Włosy nie rozdwajają się, szczególnie moje suche włosy polubiły ten olejek, są lepiej odżywione.


Kraj pochodzenia: Lesotho (Afryka)
Objętość netto: 30 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz