wtorek, 8 maja 2018

Woda różana do twarzy Mohani - opinia


Wodę różaną poznałam już wiele lat temu i doceniłam - co prawda innej firmy, ale zwykle kosmetyki naturalne wzbudzają we mnie zachwyt i co najważniejsze moja skóra je pokochała bez wątpienia. Woda różana to dla mnie podstawowa pielęgnacja - uzupełnia demakijaż, tonizuje skórę i ją nawilża oraz odświeża. W składzie wody różanej znajduje się hydrolat z róży damasceńskiej.

Róża damasceńska jest uprawiana w basenie Morza Śródziemnego i jest uznana za najcenniejszy kwiat świata, myślę, że to właśnie dzięki jego właściwościom dla urody.

 

Ten gatunek róży jest uznany za najcenniejszy kwiat na świecie, ponieważ zawiera 300 substancji czynnych - najcenniejsze składniki i witaminy to:  witamina C, karoten, witaminy z grupy B i K w bardzo wysokiej zawartości, flawonoidy, taninę, wielonienasycone kwasy tłuszczowe, wapno, które wpływa na metabolizm, potas niezbędny do prawidłowej pracy serca, jodynę, która wpływa korzystnie na tarczycę, magnez, sód i cynk.



Przy stanach zapalnych skóry mają właściwości antyseptyczne i przeciwzapalne. Regenerują cerę wrażliwą, a przy zmęczonej dodają blasku. Przy rozszerzonych naczynkach wzmacniają je i zmniejszają zaczerwienienia. Także wygładzają zmarszczki i poprawiają jędrność skóry poprzez syntezę kolagenu w skórze.


Ten produkt można stosować jako bazę pod maseczki czy właśnie tonik.

Buteleczka 100 ml jest niezwykle praktyczna a jej cena to około 19 zł.
Po stosowaniu przez około 30 dni - buteleczka jest dość wydajna, cera jest świetnie nawilżona, oczyszczona. Przy mojej cerze tłustej zauważyłam zmniejszenie sebum, szczególnie polecam pod makijaż na wielkie wyjście. To naprawdę genialny kosmetyk działający wielopłaszczyznowo - uwielbiam tę wodę a różę damasceńską będę szukała też w innych produktach.





2 komentarze:

  1. Mam w swoich zapasach jakąś wodę różaną, ale jeszcze jej nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę polecam, sprawdź tylko czy jest z róży damasceńskiej:)

    OdpowiedzUsuń